Sunday, September 12, 2010

שלום וברוכים הבאים

שלום שלום
יש לי כל מיני בדים מארה"ב למכירה
וזה הבלוג שפתחתי במיוחד כדי למכור את הבדים האלו.
כרגע פירסמתי בדים 100% כותנה, חצאי יארד ראשונים למכירה. מכל דוגמא יש לי כרגע חצי יארד אחד במחיר 23 ש"ח
כאשר משלמים דרך פייפאל יש תשלום אוטומטי של דמי משלוח בסך 5 ש"ח. כמובן למי שקונה יותר מחצי אחד, אני אבדוק בדיוק את עלות המשלוח בדואר ואזכה את חשבון הפייפאל ממנו שולם.

חוץ מזה, ניתן גם להפקיד לי את הכסף לחשבון בנק כולל דמי משלוח מדוייקים יותר ולאחר קבלת הכסף בחשבון, אני אשלח את הבדים בדואר.

כמו כן, בימים הקרובים מאוד יתעדכנו כאן עוד בדים מארה"ב ובעוד שבועיים יגיעו סרטי בד 100% כותנה עם הדפסים מתוקים מיפן! אז שווה לחזור ולבדוק

אם יש שאלות או כל דבר הינה כתובת המייל שלי:
carmelita at windowslive dot com
ומספר הפלפון שלי ינתן לאחר קבלה של מייל
תודה רבה
כרמל

No comments:

Post a Comment