Friday, April 29, 2011

הגרלה מפנקת כדי להעביר את הזמן :-)

אני מודה! אני כבר על קוצים! האתר שלי כרגע נמצא בבנייה!

אני פשוט מחכה שיסיימו איתו כבר!

מי שרוצה לצפות בהתקדמות מוזמנת להכנס לכתובת החנות:



אבל לבנתיים הגרלה שווה במיוחד לכם, לקוחותי היקרים!

הפרס הוא 1 יארד מכל צבע של סרטי הפונפונים

כלומר סה"כ 10 יארד ב 10 צבעים מהממים!!!

וחצי יארד של הבד המתוק שבתמונה


ההגרלה מתחילה היום, יום שישי ותסתיים בעוד 3 שבועות.

בכדי להצטרף להגרלה יש להכנס לדף הפייסבוק של

good sewing

ולהשאיר הודעה אחת בפוסט של ההגרלה {3 פוסטים כלפי מטה}

הודעה אחת= השתתפות ראשונה בהגרלה

בכדי להשתתף פעם שנייה ובכך להגדיל את סיכויי זכייה יש לפרסם את דף הפייסבוק


בבלוג, פייסבוק, פורום, קומונה או כל דבר אחר במחשב ולהשאיר לי את הלינק למקום הפרסום

וזה שווה לכניסה שנייה להגרלה!


בהצלחה לכולם!!!


תודה!

כרמל



No comments:

Post a Comment