Monday, October 3, 2011

ווידוי חשוב

שלום חברים וחברות!

לאחרונה הכרזתי על סגירת העסק ומכירת חיסול
הסיבה הייתה כי כבר מספר חודשים לא היו לי מכירות דרך האתר.
לאחר הודעת הסגירה, התגלה בפני כי במשך 3 חודשים הייתה תקלה במערכת התשלום באתר שגרמה לי לחשוב שאין מכירות
התקלה נעשתה ע"י החברה שבנתה את האתר החל מ20/6/2011
ועד יום לאחר תחילת מכירת החיסול
כל מי שרכש בזמן הנ"ל בעצם שילם, אך כספו מעולם לא הגיע אלי או לידיעתי ולכן הכסף לא נגבה.
בפייפאל קוראים לעסקה שלא ניגבת
unclaimed
ולאחר 30 יום הכסף מוחזר ללקוח באופן אוטומטי.
הלוואי שיכולתי לדעת מי אותם אנשים שרכשו בזמן זה כדי לפצות אותם על אי הנעימות שנגרם

בכל אופן, התקלה התרחשה במשך 3 חודשים! אבל תוקנה מיד כשהתגלתה
בשל כך ובשל העובדה שכן יש מכירות אני לא סוגרת את העסק הנ"ל, פשוט אין סיבה

המון סליחה למי שרכש בזמן הנ"ל ולא שמע ממני דבר, ורק קיבל את כספו בחזרה

בברכה
כרמל :-)







2 comments:

  1. תסלחי לי שאני מתפרצת אבל לא הייתי עוברת על זה בשתיקה. זה חוסר אחריות וחוסר מקצועיות מצד החברה שבנתה ומתחזקת לך את האתר! הייתי דורשת חתיכת פיצוי על אובדן הכנסות במשך שלושה חודשים!!!!! כמו כן, הייתי מחליפה אותם בחברה אמינה יותר, ויפה שעה אחת קודם!

    ReplyDelete
  2. מיכל את צודקת לחלוטין ואני לא סיימתי איתם את העסק. למען האמת, אני מאוד כועסת עליהם. כי התקלה **רשלנות** שלהם הביאה אותי למצב של סגירת העסק. שזה חמור ביותר+ אובדן לקוחות, עסקאות ופגיעה בשם העסק.
    אני כבר בהדברות עם עו"ד ואני לא סיימתי איתם. הם הציעו לי פיצוי מגוחך של חנות בפייסבוק כאשר הם טוענים שהעלות היא 4000 ש"ח אבל בפועל זה לא עולה להם כמעט כלום כי מדובר על תבניות מוכנות.
    אני אישית גם לא רוצה לעבוד איתם יותר אבל יש להם זכויות יוצרים בתוכנה בתוך האתר אז אין לי אופציה לשלוף את האתר שלי מהם. אז אני מחכה, עד שאתחיל לפעול נגדם ואח"כ אצא מהחברה המגוחכת שלהם. זה ממש ממש שערוריה. מצחיק, מאז אותו יום שהתקלה התגלתה והם הציעו לי פיצוי קטן ומגוחך הם פשוט נעלמו. הם אינם מתקשרים, בודקים מה קורה או ..כלום. שירות עלוב ונמאס כבר להתקל בחברות כאלו שיודעים כיצד לרדוף אחרי כספנו, אבל לשלם על הרשלנויות והנזקים שהם גורמים, הם אינם יודעים

    בכל מקרה תודה לך {חיבוק!} :-)

    ReplyDelete